2010. június 8., kedd

Családi ház









A ház terve teljes másolata azon konstrukciónak, melyet fejben elképzeltem. Nekiálltam és elkészítettem, az alapgondolat az ember és az épített környezet közelebb hozásáról szól, hiszen egy szokványos épület rideg egy ember számára, persze ezt tudta alatt érezheti a legjobban. A rajzok, nézetek, metszetek még nem készültek el, de alaprajz is megvan.

Az alaprajznál törekedtem a nem szokványos elrendezésre. A terv kiindulópontja az üvegház szerű nappalirész majd egy eléggé szabálytalan alaprajz veszi mindezt körül.



Ezek az előzetes változatok, itt a részletek még nincsenek kibontva, persze Paint-el csináltam, és a szakmában ezt nagyon utálják, de egyelőre ez volt csak.






A végére pedig a képeket hagytam, melyek különböző nézetekből mutatják a makettet. Tehát még tartozom a metszetekkel. Nemsokára azok is meglesznek!


A belső teret illetően egy állmennyezetet és galériás elrendezést helyeztem kilátásba.

Funkcióját tekintve ugye családi háznak terveztem, de mások reakciója szerint lehetne akár valamilyen közhasznú épület is akár.






Készítette: Farkas Máté